Tekst ETR

Gmina Konopnica

Konopnica to podmiejska gmina położona blisko Lublina.

W gminie są osiedla domów jednorodzinnych i gospodarstwa rolne.

W gminie Konopnica jest dużo zieleni i czyste środowisko.

Na terenie gminy chętnie osiedlają się mieszkańcy Lublina.

Gmina Konopnica należy do Powiatu Lubelskiego.

 

Urząd Gminy w Konopnicy

Wójtem Gminy jest Mirosław Żydek.

Wójt dba o to, aby wszystkim mieszkańcom żyło się dobrze w gminie.

W wykonywaniu zadań pomagają mu pracownicy i Radni Gminy Konopnica.

 

W Ośrodku Pomocy Społecznej uzyskasz pomoc dla osób niepełnosprawnych i znajdujących się w trudnej sytuacji.

Urząd Gminy mieści się w dwóch budynkach.

Budynki znajdują się w głębi działki za pocztą i biblioteką.

W wyższym budynku na pierwszym piętrze urzęduje Wójt.

W niższym budynku jest Ośrodek Pomocy Społecznej.

 

Strona internetowa:

Na stronie internetowej Urzędu Gminy Konopnica

konopnica.eu

znajdują się informacje o aktualnych wydarzeniach w gminie Konopnica.

Na stronie internetowej znajduje się wyszukiwarka.

Wyszukiwarka ułatwi Ci wyszukiwanie informacji.

Na stronie internetowej

opskonopnica.pl

znajdziesz informacje o Ośrodku Pomocy Społecznej.

 

Informacje zamieszczane są też na profilu Facebook: https://www.facebook.com/gminakonopnica

 

Najważniejsze zakładki to:

 

DLA INTERESANTA

Tutaj znajdziesz przydatne informacje o urzędzie.

Dowiesz się gdzie załatwić swoją sprawę.

Dowiesz się jakie dokumenty możesz złożyć w urzędzie.

 

W Urzędzie Gminy nie ma kasy. Za zaświadczeniez Urzędu zapłacisz kartą albo blikiem.

 

Uwaga – niektórych spraw nie możesz załatwić w Urzędzie Gminy.

Prawo jazdy uzyskasz w Starostwie Powiatowym w Lublinie, na ul. Spokojna 9.

Pozwolenie na budowę uzyskasz w Starostwie Powiatowym w Lublinie, ul. Spokojna 9.

 

DLA INWESTORA

 

Tutaj znajdziesz informacje o gospodarce gminy. Dowiesz się ile ziemi uprawia się w gminie.

Dowiesz się jakie punkty handlowe i usługowe są w gminie.

Możesz zapoznać się z projektem „Eko – Energia w gminie Konopnica i Jastków”.

Możesz zapoznać się ze strategią rozwoju gminy.

Strategia rozwoju gminy to dokument, gdzie zapisano plany działań planowanych w gminie w najbliższym czasie.

 

DLA TURYSTY

 

Gazeta lokalna

W gminie wydaje się pismo „Echo Konopnicy”.

To pismo możesz przeczytać w internecie.

 

Turystyka

W gminie są dobre warunki do uprawiania turystyki.

Istnieją wyznaczone ścieżki rowerowe.

W gminie znajdują się trzy ważne zabytki.

Na stronie internetowej znajduje się spis zabytków w gminie.

 

Historia

Na stronie internetowej znajdziesz dużo informacji o historii gminy.

Dowiesz się co wydarzyło się na terenie Gminy Konopnica od najdawniejszych czasów aż do dnia dzisiejszego.

 

Przyroda

W Gminie Konopnica znajduje się dużo lasów.

Przez gminę przepływają rzeki Czechówka i Ciemięga.

W Gminie Konopnica występują liczne wąwozy.

 

Adres:

Urząd Gminy w Konopnicy

Kozubszczyzna 127 A

21-030 Motycz

 

Kontakt:

Sekretariat urzędu

Numer telefonu: 81 5031081

Poczta elektroniczna: [email protected]

 

 

Godziny pracy urzędu:

Poniedziałek: od 7:30 do 15:30

Wtorek: od 7:30 do 16:00

Środa: od 7:30 do 15:30

Czwartek:  od 7:30 do 15:30

Piątek: od 7:30 do 15:00

 

Informacje dodatkowe:

Na parterze w budynku Urzędu Gminy znajduje się Biuro Obsługi Klienta.

W Biurze Obsługi Klienta przy załatwianiu spraw można skorzystać z pomocy pracownika.

 

Jeżeli jesteś osobą posługującą się Polskim Językiem Migowym:

Za pomocą strony internetowej połączysz się zdalnie z tłumaczem Polskiego Języka Migowego.

Musisz kliknąć na obrazek na stronie internetowej:

Tłumacz pomoże Ci w załatwieniu sprawy
w  Urzędzie Gminy Konopnica.