Gmina Konopnica
Konopnica to podmiejska gmina położona blisko Lublina.
W gminie są osiedla domów jednorodzinnych i gospodarstwa rolne.
W gminie Konopnica jest dużo zieleni i czyste środowisko.
Na terenie gminy chętnie osiedlają się mieszkańcy Lublina.
Gmina Konopnica należy do Powiatu Lubelskiego.
Urząd Gminy w Konopnicy
Wójtem Gminy jest Mirosław Żydek.
Wójt dba o to, aby wszystkim mieszkańcom żyło się dobrze w gminie.
W wykonywaniu zadań pomagają mu pracownicy i Radni Gminy Konopnica.
W Ośrodku Pomocy Społecznej uzyskasz pomoc dla osób niepełnosprawnych i znajdujących się w trudnej sytuacji.
Urząd Gminy mieści się w dwóch budynkach.
Budynki znajdują się w głębi działki za pocztą i biblioteką.
W wyższym budynku na pierwszym piętrze urzęduje Wójt.
W niższym budynku jest Ośrodek Pomocy Społecznej.
Strona internetowa:
Na stronie internetowej Urzędu Gminy Konopnica
znajdują się informacje o aktualnych wydarzeniach w gminie Konopnica.
Na stronie internetowej znajduje się wyszukiwarka.
Wyszukiwarka ułatwi Ci wyszukiwanie informacji.
Na stronie internetowej
znajdziesz informacje o Ośrodku Pomocy Społecznej.
Informacje zamieszczane są też na profilu Facebook: https://www.facebook.com/gminakonopnica
Najważniejsze zakładki to:
DLA INTERESANTA
Tutaj znajdziesz przydatne informacje o urzędzie.
Dowiesz się gdzie załatwić swoją sprawę.
Dowiesz się jakie dokumenty możesz złożyć w urzędzie.
W Urzędzie Gminy nie ma kasy. Za zaświadczeniez Urzędu zapłacisz kartą albo blikiem.
Uwaga – niektórych spraw nie możesz załatwić w Urzędzie Gminy.
Prawo jazdy uzyskasz w Starostwie Powiatowym w Lublinie, na ul. Spokojna 9.
Pozwolenie na budowę uzyskasz w Starostwie Powiatowym w Lublinie, ul. Spokojna 9.
DLA INWESTORA
Tutaj znajdziesz informacje o gospodarce gminy. Dowiesz się ile ziemi uprawia się w gminie.
Dowiesz się jakie punkty handlowe i usługowe są w gminie.
Możesz zapoznać się z projektem „Eko – Energia w gminie Konopnica i Jastków”.
Możesz zapoznać się ze strategią rozwoju gminy.
Strategia rozwoju gminy to dokument, gdzie zapisano plany działań planowanych w gminie w najbliższym czasie.
DLA TURYSTY
Gazeta lokalna
W gminie wydaje się pismo „Echo Konopnicy”.
To pismo możesz przeczytać w internecie.
Turystyka
W gminie są dobre warunki do uprawiania turystyki.
Istnieją wyznaczone ścieżki rowerowe.
W gminie znajdują się trzy ważne zabytki.
Na stronie internetowej znajduje się spis zabytków w gminie.
Historia
Na stronie internetowej znajdziesz dużo informacji o historii gminy.
Dowiesz się co wydarzyło się na terenie Gminy Konopnica od najdawniejszych czasów aż do dnia dzisiejszego.
Przyroda
W Gminie Konopnica znajduje się dużo lasów.
Przez gminę przepływają rzeki Czechówka i Ciemięga.
W Gminie Konopnica występują liczne wąwozy.
Adres:
Urząd Gminy w Konopnicy
Kozubszczyzna 127 A
21-030 Motycz
Kontakt:
Sekretariat urzędu
Numer telefonu: 81 5031081
Poczta elektroniczna: [email protected]
Godziny pracy urzędu:
Poniedziałek: od 7:30 do 15:30
Wtorek: od 7:30 do 17:00
Środa: od 7:30 do 15:30
Czwartek: od 8:00 do 15:30
Piątek: od 8:00 do 15:00
Informacje dodatkowe:
Na parterze w budynku Urzędu Gminy znajduje się Biuro Obsługi Klienta.
W Biurze Obsługi Klienta przy załatwianiu spraw można skorzystać z pomocy pracownika.
Jeżeli jesteś osobą posługującą się Polskim Językiem Migowym:
Za pomocą strony internetowej połączysz się zdalnie z tłumaczem Polskiego Języka Migowego.
Musisz kliknąć na obrazek na stronie internetowej:
Tłumacz pomoże Ci w załatwieniu sprawy
w Urzędzie Gminy Konopnica.



